piątek, 5 kwietnia 2013


Pierwsza zabawa, w jakiej zdecydowałem się wziąć udział z tego względu, że często zdarza mi się nucić piosenkę, która wyraża w danej chwili moje uczucia. Co ciekawe, nie miałem żadnego zawahania w wybieraniu piosenki mojego życia.

Felicita

Felicita, czyli szczęście. Towarzyszy mi w chwilach moich radości, najczęściej kiedy promienie słoneczne padają mi na twarz i mogę sobie pozwolić na ciche zaśpiewanie tej piosenki, które namacalnie wyzwala we mnie radość.

Felicita, czyli podmuch radości w smutny dzień. Smutny, jak ten, kiedy siedziałem samotnie w moje 21-sze urodziny w domu i postanowiłem posłuchać czegoś, co mnie rozweseli. Wtedy właśnie ta piosenka stała się moim przyjacielem.

Mógłbym długo rozwodzić się nad istotnością tej piosenki dla mnie, bo wiele jest w niej moich emocji, a tutaj link do soundtracku mojego życia:


Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=Q0wZQbK938Y

7 komentarzy:

  1. Gratuluję zdecydowania i super wyboru :-)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Również do gratulacji się dorzucam :) i wybór bardzo nietuzinkowy! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również. Ale nie wydaje mi się ta piosenka wyborem nietuzinkowym, myślę że jest spora liczba ludzi, która lubi sobie czasami włączyć ten utwór rano, by pozytywnie nastawić się na cały dzień :)

      Usuń
    2. Nietuzinkowy, bo mimo,że znam i bardzo lubię (rodzice kiedyś katowali go na okrągło) to nie pomyślałabym o nim tak szybko :)

      Usuń
  3. Jak ja dawno nie słyszałam tej piosenki , i chociaż nie mogę nazwać jej swoja ulubioną bardzo pozytywnie ją wspominam - z przyjemnością ją teraz słucham :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie jak ja dawno nie słyszałam tej piosenki! Aż się buzia śmieje do monitora! :)

    OdpowiedzUsuń